I ett tuffare ekonomiskt läge blir det svårare att ta sig in på husmarknaden. På A-hus, ägt av Derome, har man märkt av en högre efterfrågan på sin produkt Växavillan där en del av huset kvarstår att färdigställa vid senare tillfälle.
– Det är ett koncept vi har jobbat med sedan några år tillbaka. Oftast har det handlat om ett färdigställt entrépl...
A-hus sänker tröskeln för att komma in på husmarknaden
Lågkonjunktur och ökade produktionskostnader gör det dyrare att bygga hus. Deromeägda A-hus erbjuder nu sin Växavilla i ett plan för att minska steget in på husmarknaden. ”Det är ett bra sätt att sprida ut byggkostnaderna”, säger Jimi Leo på A-hus.
Deromeägda A-hus erbjuder nu sin Växavilla i ett plan för att minska steget in på husmarknaden. Foto: A-hus
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration