23948sdkhjf

Brostaden expanderar och utvecklar ny avdelning

Nu förstärker bolaget inom hållbarhet samt varumärke & kommunikation.
Under hösten har tre nya roller utformats på Brostaden, dotterbolag inom Castellum AB. Anders Hallquist lämnade sin roll som marknadschef för att bli hållbarhetschef. Marknadsfrågorna har i sin tur breddats genom en ny kommunikationsavdelning med Anna Törnkvist som kommunikationschef och Caroline Pettersson som kommunikationsansvarig.

– Hållbarhetsfrågorna har länge varit viktiga för oss och i och med Anders Hallquists nya roll står vi än bättre rustade inför morgondagens önskemål och krav inom området, , säger Anders Nilsson, vd på Brostaden, i ett pressmeddelande.

Anna Törnkvist och Caroline Pettersson ska arbeta för att ytterligare stärka Brostadens position samt ta ett helhetsgrepp för att vidareutveckla företagets kommunikation. Alla tre har funnits inom bolaget under flera år och har därmed bakgrunden och erfarenheten för att utveckla dessa två områden.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.081