23948sdkhjf

Beijer massutbildar leverantörer och personal

Beijers kunder ger personalen högsta betyg i den senaste mätningen, den hitintills bästa kundnöjdheten i företagets historia.

Detta skriver Beijer i ett pressmeddelande. Just nu pågår digitala leverantörsutbildningar med Beijers medarbetare och kunder runt om i landet. Detta för att stärka Beijers personal och kunder med den senaste expertkunskapen kring företagets produkter. Detta pågår fram till sommaren med över 100 inbokade utbildningstillfällen.

För att vi ska kunna behålla vår höga kundnöjdhet är vi noga med att fortlöpande utbilda vår personal för att ge dem den senaste expertkompetensen inom såväl sortiment som bygg, .säger Elisabet Heinrich, Marknadschef, Beijer Byggmaterial.

Rasmus Sundberg är Distriktschef Stockholm på Cembrit.

Utbildningarna gör att vi får en djupare relation till Beijers personal samtidigt som de blir som vår förlängda arm. Beijer har den dagliga direktkontakten med byggarna där vi i vår tur kan bistå med specialistkompetens på skivor. Vi har valt att göra dessa utbildningar digitalt på grund av Corona och det har gått över förväntan. Att hålla utbildningarna på teams har fungerat väldigt smidigt och vi har sparat otroligt mycket tid, säger 

Ohlin bygg är ett av byggföretagen som uppskattar Beijers expertkompetens.

Jag vill mötas av kompetent personal som är bättre än vad jag är, och det tycker jag att Beijer levererar, säger Janne Ohlin på Ohlin Ekelund Bygg.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063